søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Simon tegner en råkul hund (1. dag av juleprosjektet)

Skrevet den 12.des.2007  i den gamle powerbloggen

Så var første dagen over! Det gikk fint og alt mulig. Alle var snille og greie og hyggelige og alt som er. Vi fikk tildelt et særdeles pent julekort av to ugler som satt sammen under en nisselue på en blomstrende grein (litt merkelig tatt i betraktning at det var midt på vinteren). Vakkert! Litt etter litt kom vi med hyggelige ideer som spredte glede og latter..

Vel.. Vi kom på masse ideer, men med tiden følte jeg at det ble litt mye av det gode. Endte opp med at jeg meldte meg litt ut av idemyldringa for å istedet tegne litt på en rosa post-it lapp. Jeg fikk tegna en ordentlig råkul hund med lange tynne bein. Det blir skikkerlig tøft!

Etter noen pinlige pauser og blindgater kom vi fram til en litt koselig ide, men den skal ikke røpes her! Så tok vi bilder og alt sånt, men de har jeg ikke her og nå. Istedet har jeg laget en liten visualisering av hvordan det hele foregikk:

Viz

Note: Det rosa på bildet er post-it lappen jeg lagde den råkule hunden på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar