mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Webside og selvportrett!

Skrevet den 13.jun.2009  i den gamle powerbloggen  

Ja.. Så nå er jeg vel der at jeg trenger å promotere meg selv littegranne for verden utenfor Idefagskolen. Dermed har jeg laget meg en mer ordentlig webside/portefølje så folk skal slippe å scrolle igjennom hundre tusen sider for å finne et og annet bilde her på bloggen.

Siden er nå registrert og satt opp.

www.simonnyhus.com

Her er et bilde for folk som ikke tror på linker

3dside

Jess.. Så den blir vel oppdatert litt her og der for å gjøre den enda klarere og enklere, men de store trekkene er nå på plass.

Jeg gikk forøvrig inn for å ta no'n bilder av meg selv også (det er jo greit å ha et bildet av produktet du selger på websiden). Her er nå resultatet!



Nå brukte jeg riktignok bare det helt til venstre (of obvious reasons..)

Tok et lite bilde av arbeidsplassen min slik den ser ut her hjemme nå også.



Så det er nå her jeg tilbringer tiden om dagen

Okei.. Det var alt for idag!

Inntil videre...
Simon

PS: Jeg har forøvrig oppdatert profilbilde i tillegg til å legge til ekstra kontaktinformasjon i profilfeltet. Forrige bilde var faktisk fra da jeg var 16. Akk.. Jeg holder meg nesten litt for godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar