søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Ferdig VFX prosjekt..! Zzz... + no' skisser!

Skrevet den 10.des.2008  i den gamle powerbloggen  


Ugg.. Og der var vi ferdige med TV-prosjektet. Det har blitt mang en sen kveld og mye frustrasjon, men nå er det da heldigvis over (også lærte jeg littegrann innimellom også..). Selve traileren redigeres i dette øyeblikk, men alle effekter og stash er ferdig og eksportert.

Har ikke de siste versjonene av klippene, så vi får alle leve med mindre feilfrie versjoner.
Jeg fikk satt sammen en breakdown av tre av klippene vi jobbet med. Jeg står for mesteparten av arbeidet med unntak av modellene inne i bunkerrommet, teksturering av de modellene og den ene bearbeidingen av grønnskjermen..
Lyden på breakdown-filmen var forresten det ene lydklippet vi fikk fra lydlinja på skolen.. Passe funky... ehe ehe..

breakdownpictures

http://www.dump.no/files/7e8b3bb61d2a/ThuleTVProsjektBreakdown2SMALL.mov
(obs! 44,5mb)

Ukei.. Så får jeg vel posta den ferdige traileren om en kort stund.. Akkurat nå har jeg prøvd meg fram med komprimering av breakdown-filmen i sikkert 3 timer, så jeg trenger et lite avbrekk!

Mm.. Zzzz...
Simon...

poweredit:
Ye! Nu er jeg hjemme og kvikkere i hodet!
Slenger ved noen skisser som ble tegna mens maskinen rendra eller lignende.. Har brukt www.posemaniacs.com en del i det siste for å øve meg opp på å tegne etter referanse. Både spennende og lærerikt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar