søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Mer basemesh på folket!

Skrevet den 09.jul.2008  i den gamle powerbloggen


Wuho.. Ja, nå er basemesh for Lord Keci og hans bukk feridig med UV-map og hele pakka! Så nu blir det sculpting. Yay!

Så her er bilder av figuren så langt:


Det blei litt testsculpting på bukken, da.. Figuren skal ride på den og sånn. Bare så man vet hva den skal brukes til ;)


(Legger ut no' wireframe av den bukken også!)


Hele figuren (med bukk & no' lanse greier som ikke skal innom Zbrush) ligger på ~4300 tris, og jeg tenker teksturen blir lagt utover 2x2048 maps. I alle fall i første runde.

Forøvrig begynner jeg å få pløyd meg igjennom en bok om XNA. Mye spennende. Det skal være en ganske omfattende og kul guide til å lage et relativt fungerende 3. persons skytespill på slutten. Så det blir moro å se om jeg får satt meg noe ned med det før sommer'n er over!!

Uansett..
Her er et bilde av Jesus
kingjesus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar