søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Supermini texture update!

Skrevet den 08.nov.2008  i den gamle powerbloggen  

Denne uka har i stor grad gått  med til å lage storyboards & stash for semesteroppgaven, så jeg har bare hatt et fåtall timer til å jobbe videre med personlige prosjekter og andre ting.
Yeh..
Så på siden har jeg jobbet med teksturer!
Har så langt kommet til en røff versjon av overkroppen på preste-lich-tingen.. Akkurat nå funka den mye bedre med 100% illumination, men så lenge det funker på et eller annet vis, burde det jo gå greit!

Image and video hosting by TinyPic

Ye.. Mulig jeg starter på nytt igjen for å komme med noe som går mye bedre med normalmappet.
Her er texture-sheeten forresten

texturejpglich

Som man ser, har jeg ikke jobbet med noe annet enn huden ennå! Får håpe på litt mer tid til ekstra prosjekter snarest..
Så ja.. Det er vel strengt tatt alt for idag..
Tenkte jeg i fremtiden skulle prøve og sikte meg inn på denne workflowen når det kommer til teksturering:
http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?t=5000

Je..!
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar