søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Animasjon og frustrasjon!

Skrevet den 14.okt.2008  i den gamle powerbloggen  

Jess! Lenge siden siste post. Mye på grunn av at jeg fortsatt prøver å forstå meg på hard edge modellering, men ikke har fått grepet om det enda. Det gikk til slutt hardt utover min stakkars Electrobot, som ble scrappa til fordel for noe enklere og raskere. Slik ble den seende ut ved siste oppdatering! Begynte å bli ferdig med normal maps, men følte ikke at den fikk helt den uorganisk-feelingen.

Image and video hosting by TinyPic

Men jeg har for all del ikke ligget på latsiden siden forrige gang! Både animasjon og skissering har blitt jobbet mye med. Vi begynner å komme litt igang på konsept-skisser på semesteroppgaven vår, men jeg venter vel med å poste noen skisser inntil vi får satt opp nettside.

Her er et par animasjonsklipp så langt i uka!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jessda!
Har også starta et bittelite karakter-prosjekt (litt som trøst etter at Electrobot gikk meg på nervene). Denne gang er det romvesenet Fred! Et par uorganiske former også! Så litt ekstra øvelse blir det da.
Skulle gjerne fått baka ut alle maps litt bedre og fiksa litt på teksturene, men slik ser den ut ikveld!

Image and video hosting by TinyPic

Også har jeg litt skisser til slutt ;)



Temaet var vel natur eller noe sånt..

Inntil videre!
Simon..

PS: Ouchies.. Håper ikke jeg dreper noen med mange store bilder eller noe.. :-)

PPS: Hvis det er en eller annen hemmelighet for å mestre uorganisk modellering, så setter jeg veldig pris på alle tips og veiledende kommentarer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar