tirsdag 14. februar 2012

Ny blogg, gamle ting

Hepp!

Da har jeg fått overført alle gamle poster, og satt opp en likanes blogg igjen! Flytta meg hit fra http://powersimon.blogg.no hovedsaklig fordi det var passe vanskelig å bla seg tilbake i tid (som jo egentlig er noe av det morsommere. I alle fall for meg) og bildekomprimeringa var heller slem.

Nok om det!
Denne bloggen følger egentlig i samme baner. Skal prøve å få den linka opp litt mer mot min nettside, simonnyhus.com, da jeg føler den begynner å bli ganske utdatert (det nyeste som ligger der er vel fra rundt 2008).

Siden sist:
Jeg jobber fortsatt hos Gimpville, og ellers er vel den største forandringen at jeg har anlagt skjegg.

Det begynner å bli et år siden siste post, så jeg tenkte å poste noen highlights fra året som har gått (og hva som har samla seg opp i rote-mappa mi på harddisken).

Først ut er no'n tester jeg gjorde med image projection og tegna environments fra sommeren 2011. Har fortsatt lyst til å gjøre no' større prosjekt med samme teknikken når tiden strekker til.

 
 


Ellers jobba jeg en del med tegning og hand painta textures på samme tid.



 

Og til sist et par kvelder mot høsten der jeg har vært litt for trøtt og har hatt litt for lite å gjøre (div. paintovers på foto, altså)


 
  Fortsatt en del ting jeg har gjort i mellomtiden, men dette får holde for en post. Dette dekker det meste frem til høsten, med unntak av at par prosjekter som jeg kan spare til de er ferdige eller til de kan få sin egen post :)

Inntil videre..
Simon

3 kommentarer:

  1. De enviroene er SEXY! : O

    SvarSlett
  2. Fy så vakre de projekterte tegnigene ble!!! Helt rått!

    SvarSlett
  3. Så gøy å se bildene der du tegner oppå deg selv og Line.
    Du kledde den looken!
    Moro hvor forandra og hvor velkjent du er på samma tid.

    Og den unge krigeren i gråtoner med arrete nærbilde-ansikt
    er en av dine aller beste tegninger og karakterer, synes jeg.
    Den er helstøpt og knallgod! Helt wow!

    Og jeg lo høyt av dine diverse versjoner av deg selv.

    Ha ha fra M

    SvarSlett