mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Frost, Previz og Moustache

Skrevet den 07.des.2009  i den gamle powerbloggen 

Det er alt for kaldt om dagen. Den siste uka har jeg hatt jakke og sko på meg mer enn jeg ikke har hatt det på meg. Bullet Boy's fremgang har saknet ned til noe som minner om sneglefart, men jeg gir igjen relativt fulle løfter om at det vil ta seg opp med tiden!

Så langt har jeg laget noen pre-viz-modeller av karakterene det er snakk om og planlagt et nytt og forbedret storyboard! Storyboardet er fortsatt under arbeid, men jeg tenkte nå jeg kan bruke denne anledningen til å vise modellene i form av gif-turntables! O' ye!

Hepp! Først ut modell av Bullet Boy. Det var helg, så jeg tok meg tid til en superminikort konseptsculpt for å dobbeltsjekke at den matcha konseptet relativt greit (og siden det er alt for gøy å holde på med :D)



Og den onde robot Golem 2!
Her rendret med ekstra superfancy postarbeid! (Den er forresten omtrent dobbelt så høy som Bullet Boy)



Igjen: Bare pre-viz modeller som skal matche konsept i store former og silhuett i denne omgang! Details og eyecandy er på vei!

Forøvrig bør det nevnes at jeg har foretatt en relativt mislykket deltakelse i årets Movember (http://en.wikipedia.org/wiki/Movember), men at jeg likevel er ved godt mot! Neste år blir det nok dobbelt så bra. Jeg legger ved det mandige resultatet! (Moustachen er nesten ikke synlig her.. Jeg skylder på blogg.no-komprimering og dårlig mobilkamera!)



Grrr...!

Inntil videre..
Simon

PS: Moustache skrives egentlig mustasje på norsk, men ordet er så utrolig mye kulere på den engelske skrivemåten.. Bare for å informere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar