søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Skolestart og annet kos

Skrevet den 25.aug.2008  i den gamle powerbloggen 
 
Jowza!

Nu er det knappe to dager til jeg er tilbake på Idefagskolen igjen... Gøy.
Reserverte plass og møtte gamle ansikter igår, så nå er jeg all set for enda et år innendørs.

Forøvrig har jeg jobba litt mer på vår alles venn Tio Toro.
Så.. Fikk litt mer dreisen på organisering av layers og alt denne gang, så jeg poster det like gjerne her!



Større bilde: http://www.dump.no/files/3339e4be1bf1/TioToroTextures.jpg


Ellers har jeg surra i et forsøk på å få no' mer ok metall og en penere render. Såå.. Siden sist har det vært fryktelig masse surring..

Har fått til en noe penere render (fikk brukt dx10 i xNormal). Slik ser nå det ut..


Hmm.. Ja..

Her er forøvrig er skikkelig heftig bilde av meg med gitaren.. Ye!
Her i aksjon som gitarist i Emobandet Winners and Sinners.. Woow!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar