mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Tegninger og ferdig Unreal-map!

Skrevet den 14.okt.2010 i den gamle powerbloggen  
 
Hei igjen, godtfolk!
Først: Ferdig med leveldesign-konkurranse-ting på 3dhue! Her er den ferdige youtube-walktroughen!

Puh! Mye jobb, men det ble jo litt stas til slutt også :) Innleveringsfristen var idag, og såå langt er det bare jeg som har levert.. Så det lover relativt godt for mine sjanser.
Ellers har jeg funnet den superkule Brushes-appen til iPhone! Det er altså et lite tegneprogram med en del forenkla photoshop-funksjoner. Kjempegøy! Har prøvd å tegne på vei til og fra jobb, men på grunn av en del nesten-kollisjoner, bør jeg kanskje drøye det litt i fremtiden. Her er et lite utvalg!


I tillegg har jeg og vår venn Kristine tegna no' småting sammen. Jeg tegner strektegninger (eller line art om du vil være fin på det!) og Kristine fargelegger. Det er moro å få ferdig fargelagte tegninger uten å gjøre no' mer enn å tegne fram ideen. Hun er meget flink så det blir meget kult også :) Her er noen av dem!

(hun har forøvrig egen blogg her: http://ideblogg.no/harbek/ & http://harbek.deviantart.com/)
Så ja! Har en del andre sideprosjekter gående (og som starter opp), men ingenting fornuftig jeg kan vise uten å eventuelt tråkke på tærne til de jeg jobber med. Jeg kan riktignok si at det er Unity det går i :)

Inntil videre...
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar