søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Ye! Witchdoctor!

Skrevet den 17.sep.2008  i den gamle powerbloggen  

Jowza.. Så jeg tenkte å prøve på no' en egen tolkning av en witchdoctor.
Det er mer inspirert av blizzard & co enn av ekte heksedoktorer, så jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær ved at jeg tar en ganske fri tolkning.

Anyways.. Hadde massevis av concept art, men lite ligger lagret digitalt nu... Så jeg kan heller poste modellen slik som den ser ut!



Ye! Har også en sånn fin gjennomgang som ved forrige figur. Slik ser det ut!






Jowza.. Også har jeg en paintover fra modellen uten no' ekstra stasj, så jeg har noe å jobbe mot.





Jadda! Så da er det på det rene. Forøvrig begynner vi i vår gruppe å lande på en ide til semesteroppgaven i år! Det involverer huleboere, flyvende mammuter og plenty med snappy animasjon (forhåpentligvis...)
Anyways...

Fant no' linker til turntable-galleriet til Pixologic. Mye heftig!
http://www.pixologic.com/turntable/

Inntil videre...
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar