søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Simon starter å jobbe (2. dag av juleprosjektet)

 Skrevet den 13.des.2007  i den gamle powerbloggen

Idag fikk jeg faktisk starta litt med prosjektet. Selve jobbinga, altså. Det var hyggelig. Dagen startet med et heller mangelfullt oppmøte i gruppa, men det var helt ok. Etter det var det rett på jobbinga på dataen der jeg ble sittende en stund. Jobba hovedsaklig med teksturer og utforminga på no'n 3d-ugler. Det kunne godt ha vært littegrann tøffere, men så ble jeg heller ikke helt ferdig.

Hildur prøvde å få igang et ordentlig tøft St. Lucia-tog på skolen, men folk mistet visstnok fort interessen da det var visse økonomiske forpliktelser (les: de var gjerrige!). Mener forøvrig ikke å støte noen ved å kalle dem gjerrige. Jeg putta heller ikke inn noe penger i potten hvis det var noen form for trøst.

Uansett. Mot slutten av dagen tok vi en ordentlig oppsummering der vi fant ut hva vi skulle ha med oss imorgen. Jeg skal ha med nissedrakt, nissestøvler og julestrømpe. Må ikke glemme det. Veldig viktig.

Til slutt laster jeg opp litt råfet concept art til vårt juleprosjekt. For dere som ikke klarer å vente med å se vårt perfekte produkt.

owl

(det er en ugle!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar