mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Zbrushuke! Wooow!

Skrevet den 10.feb.2008  i den gamle powerbloggen 

Yay.. En hyggelig pause fra ellers lange arbeidsdager. De to første dagene denne uka har det vært zbrush for alle pengene (egentlig ikke så allverdens mye mer enn noen timer). Det innebærer at jeg har nytt stoff jeg kan legge ut på min kjære, men heller lite oppdaterte blogg..

Først har vi da frankensteinmonsteret!!

Fikk meg også til å retopologisere modellen (intet vondt ment mot ditt basemesh, Henning!).. Her er no' bilde av deet!


Ellers ble det også et lite hode!


Og et til i lunsjen!



Som vanlig har det vært no' tegning på gang, så jeg får poste litt av det og!




Også et noenlunde nytt karakterdesign jeg gjerne skulle ha gått videre med eller noe sånt..


Ye!
Imorgen starter forøvrig animasjonsfasen på prosjektet vårt. Hjemmesiden er rett rundt hjørnet!
Stay tuned!

Simon

edit:
Uffda.. Så nå at jeg hadde lagt ut tre innlegg istedet for ett.. Hmm.. Får håpe ingen tok videre skade


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar