søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Lite tid og teksturering!

Skrevet den 15.nov.2008  i den gamle powerbloggen  

Hu hei!
Skummelt hvor travelt det har blitt i det siste. Vi får kortere og kortere frister på forskjellige innleveringer på semesteroppgaven, mens det ser ut til å bli mer undervisning og oppgaver fremover.. Gøy er det, men det blir ikke sånn allverdens mye tid til ekstra prosjekter. Klarte å snike til meg et par timer til morgenen idag til litt teksturering. Moro!
Følte ikke jeg hadde tiden til å sette meg ned å teksturere på den Liche-preste-tingen, så jeg gravde opp vår kjære venn mp5'en istedet! Ye!

Etter litt tekstureringsarbeid ser den slik ut!

Ye! Her er no' maps!

Tror det er godt mulig å presse det ned til 1k-maps uten problemer.

Så det var jo en festlig morgen..
Fant en fantastisk tråd med masse tips og triks på game-artist.net om teksturering av next-gen game-art.
http://www.game-artist.net/forums/support/7858-can-t-get-head-around-texturing.html
Verdt å sjekke ut!

Jauda.. Så det her ble en bra kort post, men det får nå gå.. Så fort vi er ferdig med animatic (som vi forøvrig har i overkant av en uke på :/ ), roer nok ting seg ned en smule..

Som en liten bonus kan jeg poste et par environmentskisser fra semesteroppgaven jeg holder på med!
Det her er da et liite utsnitt av de mange kule skissene vi tegner! Ye!



Inntil videre!
Simon..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar