søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Mer karakter!

Skrevet den 07.jun.2008  i den gamle powerbloggen


Je! Har ikke nok vilje til å starte med rigging og animering på forrige karakter.. Sååå. Jeg lager en ny en! Det er en veldig morsom workflow. Anbefaler alle å gi den et forsøk!

Uansett.. Har støtt på et par småproblemer i UV-mappinga, så jeg har brukt litt ekstra tid i tillegg til at armen ikke er i boks enda (det er noe veldig mystisk på gang, tror jeg). Uansett. Har bygd en lowpoly basemesh som også skal tjene som ferdig figur. Ble akkurat sånn ca. halv-ferdig med highpoly i Zbrush, så da, som den generøse og kule fyren jeg er, slenger jeg opp screens. Woo!



Har brukt de der skumle tjenerne (jeg tror ikke de har noe navn) i fra filmen "Det levende slottet" som referanse (i og med at de er så ufattelig superkule). Ja, også er de ikke helt like, men det var liksom hovedideen, da.. Yeah...

Skal prøve med på et nytt angrep på UV'ene på armen ikveld. Får forhåpentligvis highpoly ferdig i løpet av kvelden også.

Også så jeg forøvrig Sex & the City filmen her om dagen..
Føler dette var en ganske grei oppsummering -> http://thechickensarescratching.ytmnd.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar