søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Ferdig rig og "The bag"!

Skrevet den 04.okt.2008  i den gamle powerbloggen  

Jeppsu!
Riggen på witchdoctor er ferdig og alt funker som det skal. Slik ser den ut!
Nå er det playblast fra high quality render i Maya viewport. Skal se om det blir no' xNormal-render på et tidspunkt :P
Image and video hosting by TinyPic

Dump.no er fortsatt død, så foreløpig setter jeg min lit til tinypic.com.

I det siste har jeg også hatt lyst til å starte på et lite karakterprosjekt som var gjort over en helg eller så. Det klaffa veldig bra med at jeg akkurat hadde utarbeida no' skisser til figuren som gikk under navnet "The bag".




Oooog.. Slik ble den seende ut!
Image and video hosting by TinyPic

Ye! Modellen ligger på ca. 700 tris og bruker 3x512 maps. Har ikke fått meg til å rigge den enda, men man skal ikke se bort ifra at det kommer! Veldig gøy med mindre prosjekter også. Må prøve å få til mer av det i fremtiden.

Jauda..
Simon

PS: Hu hu hu.. Ingenting som litt god gammeldags moro
http://puns.ytmnd.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar