mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Renderhelvetet!

Skrevet den 12.mai.2009  i den gamle powerbloggen  

Ugh..

Rendring er teit.. Mye av tiden har gått med til knoting og tull med feil og andre kjipheter relatert til rendering. De siste ukene har bestått av mye venting, tett etterfulgt av frustrasjon.

Ikveld ser riktignok alt ut til å være i orden.. Alle ledige maskiner jeg fant, jobber nå for harde livet, mens jeg spaserer litt rundt og venter. Heldigvis for meg, har jeg hatt en tegneblokk i nærheten.
Dette blir da en av de hyggelige "Nei, jeg har ikke tid til å lage personlige 3d-prosjekter, så jeg dumper bare en haug med skisser for å oppdatere bloggen"-postene.

Here it goes!





Her følger også den første renderplanen vår med! Tror det tok litt over en uke før jeg hadde begynt å tegne på den..








Vi fikk en mail på et ark for litt siden også. En dag fant jeg ikke tegneblokka :( Dermed gikk det utover det første og beste


Akk, ja.. Det burde være det! Nå begynner ting å gå mer på skinner, så det blir nok mindre tegning, og mer jobbing fremover.

Vi har heldigvis fått noe godt ut av rendringa også!
De to første klippene er relativt ferdige!
Her er en episk gif-fil av filmen så langt. Den looper i evig tid, så det er bare å se på den så lenge som menneskelig mulig.



Her er også en bilde av compen i Fusion. Vi vurderte på et tidspunkt å forme en bil ut av det, men det prosjektet tror jeg døde fort..


(Hmm.. Ser i ettertid at det ikke ligna spesielt mye på en bil nå.. Det var bedre før, da den hadde hjul)

Inntil videre...
Simon

PS: http://www.pown.it/1471?r=398445 & http://www.pown.it/2319?r=398445

PPS: Evig takk til alle i gruppa som jobba døgnet rundt i helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar