mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Den syke..

Skrevet den 25.des.2009  i den gamle powerbloggen   
 
Ugg. I dagene før ferien gikk det litt i ett på jobben, men ettersom det ventet hvile og velbehag i ferien var det jo greit! Dagen jobben var ferdig, ble jeg syk..



:(

Nåvel!
Et par oppdateringer siden sist..
Første utkast til animatic for Bullet Boy er ferdig. Fusion var litt kranglete når det kom til å få eksportert alle shots, men det får så være. Det er nå en start! Så får jeg tweake og fikse mer på den når jeg kommer til mine fulle fem!



Jeg prøvde å komme frem til en workflow for å lage paintovers fra animatic'en, men kom ikke helt i mål.
Så langt fikk jeg resultater som så ca. slik ut etter et kvarters tid.


(paintover til shot 01, altså)

Ellers kan det nevnes at jeg kostet på meg en liten julegave til meg selv!




O' ye! Det er altså et Cintiq 21ux-tegnebrett, hvis kvaliteten på bildet gjør det for vrient å se!
På grunn av feber og hoste som aldri lar seg stoppe, har det riktignok blitt dårlig med testing på det (jeg har ikke prøvd ut Zbrush på det ennå!!!). Jeg er heldigvis på bedringens vei nå!

Slenger opp et kjapt bilde jeg fikk testa litt på innen jeg ble for syk!



God jul og sånn, forresten..

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar