søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Wireframe! Wooo!

Skrevet den 09.mai.2008  i den gamle powerbloggen

Ehe.. Ettersom visse parter har uttrykt et savn etter en del småting, tenkte jeg å ha mitt på det rene ved å poste noen wireframes (og uv-maps som er relativt shabby..)




Både polycounten og plassen utnytta på uv-mappet kunne nok ha godt av en forbedring, men til mitt forsvar kan jeg nevne at det fungerer uten problemer i sin setting...





Kan forøvrig poste noen litt nyere teksturer brukt i den foreløpige testversjonen av spillet. For å få øvd litt ekstra på teksturer har jeg ikke brukt noe fotografier i teksturene (altså har prøvd meg fram for hånd i photoshop).. Det der nede i venstre hjørne skal være en dør.. ja... Det er fortsatt work in progress..



Det får være alt for denne gang..

PS:
Fant ut at jeg skulle ta meg tid til en halvtimes sculpt i lunsjen idag. Ørene fikk utebli.. Det blir kulere neste gang





http://picardunderstands.ytmnd.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar