mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Spillgrafikk og bursdag! (ja, ok, den var for to uker siden..)

Skrevet den 24.sep.2010  i den gamle powerbloggen  

Hepp! Masse spennende som har hendt siden sist. Av en eller annen grunn har jeg ikke fått meg til å skrive et innlegg om det før nå.

Først ut er no'n bilder fra leveldesign-konkurransen jeg er med på borte på 3dhue.com. Tanken var å lage noen få rom av et eller annet post-apokalyptisk fort (da det gir muligheten for å gjemme bort mest mulig bugs i skitne teksturer :D).
Her er nå konseptet jeg gikk for!



Og her er no'n skjermbilder av hvordan brettet ser ut så langt!

Hepp! Så jeg jobber med et par nye rom, men ingenting verdig å vise der ennå.
Ellers hadde jeg bursdag nå den 8. september (da jeg egentlig planla å skrive et hyggelig innlegg). Blant annet fikk jeg en ganske awesome 3d-kake!

Tusen takk, Kristine! Meget snilt av deg :)
Eeeellers ble det lagt ut et par reklamer jeg gjorde en god del på!
Først ut var Rema 1000-bebiene.. Det er vanskelig å se andre, ekte barneansikt nå uten å bare tenke shading. Ugg.. (jeg gjorde forøvrig teksturering, shading, lyssetting, rendering og 67,7% av compositinga på prosjektet)

Også modellerte jeg et sett med superawesome statuer til en Kiwi-reklame.. Gjorde vel også sculpting på mesteparten (selv om 90% av alt jeg gjorde ble borte i DOF.. hehe)


Også forrige uke var jeg på animasjonsfestivalen i Volda for å ta imot en pris på vegne av Gimpville. Det var jo meget stas! Jeg fikk mine 3 sekunder med berømmelse i et bittelite intervju av nrk i forbindelse med prisen også.
http://nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7296381


Det ble sagt at jeg så litt sur ut på bildet, men dette er altså feil. Jeg kan bekrefte at jeg var ganske blid på tross av at jeg ikke visste jeg skulle ta flyet opp før et par timer før flyet gikk.
Puh.. Det skulle ha vært alt! Nå har akkurat Civilization V kommet ut, så da er det fare for at jeg forsvinner under jorden resten av året.. Vi får se!

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar