søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: God jul! osv. osv. osv.

Skrevet den 24.des.2008  i den gamle powerbloggen 

juleting

Ye.. År og dag siden siste post, men det får så være. Har hatt planer om å legge ut nye ting nå i snart en ukes tid, men uheldigvis har jeg klart å glemme harddisken igjen på skolen.. Urgh! Det betyr minimalt med semesteroppgavejobbing og at det er vrient å få lagt ut de siste tingene på blogg.. Hmm...

Uansett.. Julen handler vel om så mye mer..
Her er noen julebjeller som skaper stemning og godt humør
schweizerornchristmasbells95

Også har jeg forøvrig starta på nytt environmentprosjekt :P
Har sett igjennom mesteparten av de to teksturtutorialene fra eat3d.com (kjempeflotte tutorials!), så nå må jeg få anvendt det i et eget prosjekt.
Det blir nå et hjørne fra en eller annen forlatt og herjet kjeller (i no' fabrikk/kloakk/undergrunnsbane-type bygg). Foreløpig har jeg blitt ferdig med en grunnleggenede sculpt, så nå er det tid for å modellere inn detaljer og småting.






Så det blir det vel litt jobbing med.. Hmm.. Kanskje ikke idag, men ganske snart, da..

På det første bildet har jeg forresten en skrutrekker fordi jeg ikke fant noen nisselue.. Skrutrekkere er ganske juleaktige egentlig.. Hmm..

God jul!
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar