mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: På tross av varmen..!

Skrevet den 28.jun.2009  i den gamle powerbloggen  

Puh..! Så var vi der igjen. Det har vært helt ulidelig varmt  de siste dagene. Får inderlig håpe været snur snart. Jeg har knapt fått sovet no' særlig på nettene og på dagene går mesteparten av tiden med til å planlegge når en kan få drukket mest mulig.

Heldigvis har jeg fått klemt inn litt jobbing innimellom! Først ute denne gang er et episkt selvportrett jeg tegnet etter oppfordring fra min søster Kaia. Tanken var egentlig at jeg skulle ha en gigantisk sigar i munnen, men den ble fjernet etterhvert (det så littegrann for dumt ut).
Behold!



Ellers så jeg noen sånne inspirerende environments noen hadde laget. Så da testa jeg å tegne litt av det også.


Også lagde jeg no' nytt konsept til en figur som en slags forlengelse av environmentet eller noe sånt.



Også synes jeg det ble litt tøft.. Så jeg starta å modellere den.
Etter en intensiv økt fra klokka fire til midnatt, ble jeg ferdig med det meste av subdiv-modelleringa. Tenkte å kjøre den igjennom en runde Zbrush også (for å få kroppen i form!).

Her er en turntable så langt!



Og litt wireframes!



Så fant jeg akkurat ut at det var vrient å sculpte en tynn gummiaktig drakt. Så der skal jeg vel få noe å prøve meg på de neste dagene...

Okei..! Det var alt! Jeg får gå å drikke litt vann eller noe.. Puh..

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar