søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: En etterlengtet oppdatering

Skrevet den 28.mai.2008  i den gamle powerbloggen

Huff, nå går det nedover med bloggen igjen. Husker ikke helt når forrige innlegg ble lagt ut (ninjaedit: var visst rundt en uke siden), men det var i alle fall for en god stund siden. Så nå er det tid for mer oppdateringer.

Siden sist har jeg rendra ut min intro-sekvens en gang til (jeg rendrer de siste framene i siste pass akkurat nå!!!). Ellers har jeg jobba med mye unødvendig, men hyggelig, programmering for å få integrert min dverg i semesteroppgaven. Det funker bra også.. Yey.

Så nå sier jeg meg ferdig med programmeringa (selv om det er bugs i alle retninger). Så selv om produktet ikke engang er halvveis til å bli et fullt ferdig spill, så skal det bli en relativt ferdig oppgave! Tenkte å bruke resten av tiden igjen på å få dokumentert alt jeg har gjort med renders og beskrivelser av arbeidsflyten! Yey!

Nok tekst.. Her er et bilde av no' props jeg lagde på ettermiddagen igår

Følte jeg fikk til teksturen sånn fint også, så her er et skrytebilde

Forøvrig har jeg tenkt å endre teksturen så man ikke får det der røde merket på _alle_ sidene.. Det ser jo litt teit ut...

Har forøvrig funnet på et navn til hele prosjektet også.... Nemlig BUBIJU (det er veldig kult og det klinger godt, ikke sant?). Jeg syntes at vår firarmede venn trengte et ordentlig navn samtidig som hele prosjektet trengte et navn. Så Bubiju blir det.. Har også tenkt til å ha undertittelen "Charons ferje" for en ekstra dimensjon og litt referanser. Når det er sagt kan jeg laste opp en slags forside-render som da kommer til å "fronte" prosjektet på sett og vis (tenkte også å ha teksten som en logo på alle renderne for å skape en fin kontinuitet).



Yeah.. Såå... vel.. Okei..
Simon...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar