søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Mer og penere render!

Skrevet den 20.mai.2008  i den gamle powerbloggen

Etter et par netter til er jeg nå ferdig med første render av intro-animasjonen. Planlegger å få til en render til for å rette opp småfeil og å fikse på noen effekter jeg ikke likte helt.

Uansett..



For dere som er ekstra interesserte i kvalitet, har jeg en link med en quicktime-film av høyere kvalitet.
http://www.dump.no/files/5048cdda2d4a/GameIntro1.mov

Er forøvrig ferdig med meget basic AI og en del morsomme kamerafunksjoner i programmeringsbiten av spillet. Video kommer så fort jeg får lasta inn et par ekstra animasjoner og en ny karakter (ja, det er den onde dvergen).



Edit!
I og med at jeg idag ble ferdig med de siste in-game animasjonene, får dere se det animerte skjelettet i en playblast! Alle animasjonene er lagt etter hverandre. I spillmotoren får man delt de opp slik at de spilles av på riktig tidspunkt og at de looper riktig




Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar