søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Sphereawards fra tidligere tider

Skrevet den 12.des.2007 i den gamle powerbloggen

Hei ho. Venner og familie (egentlig bare familie) har ønsket at jeg skulle legge ut samtlige av mine sphereawardsbidrag så de kan printe dem ut... Så nå blir de lagt ut!

parrot

Første sphereawards. Planen var å lage en kul papegøye ettersom temaet var pirat.. Jeg syntes øynene ble koselige.

Monster_s_a

Temaet var monster. Et kvarter før innlevering klarte jeg å tulle såpass med rendringa at hele greia ble passe blass. Den har motorsag-hale.

Wheel of the future

Denne saken gikk under temaet kjøretøy. Er en sånn maskin der det ytterste tannhjulet roterer rundt det innerste (for å gå framover, altså). Det kan nevnes at jeg jeg fikk 2. plassen!

Okse_sa

En okse! Dette var vinnerbidraget i trolig den minste sphereawarden. Like fullt.. Temaet var bondegård.


Så da var det gjort! Intet mer for denne gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar