mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Tilbake til arbeidet (og ferdig med konsepter!)

 Skrevet den 08.nov.2009  i den gamle powerbloggen

Hei igjen!

Siden sist har jeg prøvd å gjøre meg ferdig med alt konseptarbeid til Bulletboy-prosjektet. Det involverte en litt mer polert og bestemt versjon av vår helt (samt hans våpen!), en plantegning av den onde roboten (som fra nå av heter Golem 2) og no' form for konsept på environment.
Brukte anledningen til å øve meg litt ekstra i Photoshop også :)

Først ut har vi nå vår helt:

litt mer highres som ikke dreper bildet

Også environmentet:

litt mer highres som ikke dreper bildet

Det får bare være at bildet er såpass kjedelig, men jeg hadde muuuligens planer om å gjøre det til en base for no' mattepainting om det er slik det ender opp senere..

Samt no' form for plantegning av robot:

litt mer highres som ikke dreper bildet
Da sistnevnte mest er for min egen del når modelleringa kommer, tok jeg meg friheten til å fylle den med notater og stæsj! Samt bruke fancy blueprint-farger. O' ye!

Så.. Da var konsept-delen ferdig for denne gang. Neste steg blir å ta noen runder til på storyboardet og å starte med animatic. Jeg får forhåpentligvis kommer littegranne igang med det i den nærmeste fremtid.

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar