mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Super pack og ferdig figur!

Skrevet den 26.jul.2009  i den gamle powerbloggen  

Oki dok!
Idag er det altså akkurat en måned siden jeg starta på Gas man-figuren.. Nå er den i stor grad ferdig. Med ny kunnskap og mindre ferieaktige dager kunne jeg sikkert ha fått den ferdig på halve tiden om ikke mindre!

Først en render fra Marmoset. Det er altså slik den kunne ha sett ut i action i et spill!


Ellers har jeg en turntable rendret med Mental Ray.



Også prøvde jeg å lage en skummel hai ut av nodene i Fusion. Jeg ble meget fornøyd...

fisk

Så får jeg se om det blir noe videre posing og environment i første runde!
Hepp!

Også kom den lenge etterlengtede super pack i posten idag!
Her er et bilde som bevis!

superpack2998

Yay!
Det får være nok for denne gang!!1

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar