søndag 12. februar 2012

De eldre innlegg: Fred, våpen og 100% illumination!

Skrevet den 20.okt.2008  i den gamle powerbloggen  

Jowza!
Jeg har jobba en dag til på astronauten Fred, så jeg tror jeg tørr våge meg til å poste et noe større bilde. Har mer enn nok jeg egentlig burde få gjort, så jeg sier meg ferdig med figuren så langt!

Image and video hosting by TinyPic

Forøvrig kokte jeg over av frustrasjon over å ikke få til uorganisk modellering, så jeg nedverdiget meg selv til å modellere to våpen.. Ugg..

Tok meg noen timer på lørdagen for å få ferdig en såkalt SLR L1A1
(Referansebilder: http://www.deactivated-guns.co.uk/detail/SLR_new2.htm)

Image and video hosting by TinyPic

Også ble det litt øvelse på søndagen for en MP5
(Referansebilder: http://www.deactivated-guns.co.uk/detail/mp5_new_spec_3.htm)

mp3render

(dere får unnskylde meg for crappy final gathering.. Jeg var ikke i humør til å fikse no' kulere render)

Jeg prøvde meg også på 100% illuminated game art. Dvs. null skygger, alt males inn i teksturen som ofte er ganske liten. Denne gangen ble det 1 stk. 512x512 map. Dette er første forsøk, så det blir forhåpentligvis mye penere i fremtiden :P

Image and video hosting by TinyPic

Edit: *Fixed :D*

Det var alt for denne gang!
Det begynner å bygge seg opp en god del med skisser og ideer rundt vår semesteroppgave. Både manus og storyboard begynner også å komme seg. Så fort vår kjære lærer Thomas hjelper oss med mySQL-server og lagringsplass, skal hjemmesiden opp også!

Stay tuned!
Simon

Ninjaedit: Jess! Headeren på bloggen er endelig fiksa! Wooo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar