mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Max! UuUuUuuu...

Skrevet den 06.mar.2009  i den gamle powerbloggen  

Jau, det er sant som det er sagt!
Jeg har nå planer om å få sett litt på det her 3ds max-programmet.

Tenkte å slå to fluer i en smekk ved å prøve å jobbe litt etter andres konsepttegninger også!

Jeg har faktisk screenshot av resultatet av første gang jeg åpnet 3ds max.

Behold...!!!

3dsmaxarbeid
(som dere ser, behersker jeg allerede turbosmooth.. Det ser jeg på som et godt tegn)

Det tok en uke eller to før jeg titta på det igjen etter denne litt demotiverende økten..

Har et par ting jeg har fått lagd i den lille tiden som ikke går bort til animasjon på semesteroppgaven (som forøvrig går kjempebra nå!).

Først en hjelm! Nå er riktignok screenshot og mye av jobben Zbrush, men jeg fikk lagd et brukbart basemesh i 3ds max.


Også har jeg et lite sverd..


Begge konseptene er fra Age of Conan.

Ukei!
Det får heller bli en kort post denne gang, istedet for at jeg fyller den med alt mulig tull..
Mer kommer muligens snart!

Inntil videre..
Simon


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar