mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Verdens kjipeste post..!

Skrevet den 29.okt.2009  i den gamle powerbloggen  

Ja, dagen måtte komme der jeg legger ut en post UTEN NOEN 3D ELLER GRAFIKKRELATERTE BILDER!!! Herregud, for en tid vi lever i.

Siden sist har jeg vært begravet i arbeid. Jeg tør gjette på at jeg har jobbet over syv døgn de to siste ukene (og jeg er ikke alt for vant til crunchtime ennå). Nå går det riktignok mot roligere tider, så da er det på tide å komme igang med bloggen igjen! I og med at det har vært null fritid, har det gått rimelig tregt fremover med hjemmejobbinga!

Det eneste jeg har å vise for denne gang, er et bilde av meg da jeg kom hjem etter ferdig jobbing forrige uke.

simontrott

Så ta det her som et bevis på at jeg fortsatt lever!

I alle fall halvveis...

Inntil videre..
Simon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar