mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Skissing fra India

Skrevet den 26.feb.2009 i den gamle powerbloggen  

Hei ho!
Nå er jeg tilbake igjen etter vinterferie og indiatur. Spennende greier det der, altså.. Høydepunktet var nok en Bollywood-film på flyturen tilbake. Helt episk..

Ellers tenkte jeg å ikke ta noen bilder på turen (i og med at alle andre der planla å ta bilder hele tiden), men istedet ha en skissebok. Det endte jo selvfølgelig opp med at skisseboka gjenspeiler veldig lite av turen, men det viser nå hva jeg holdt på med når jeg satt stille..

Satt sammen alle bildene i ett så folk slipper å klikke så mye!
(den går forøvrig kronologisk  baklengs: fra nederst i høyre hjørne og  opp til venstre hjørne)


(Fullskjermlink: http://powersimon.blogg.no/images/245279-1-1235675494005.jpg)

Min kjære Anette (som var med på turen) tok derimot massevis av bilder.
Hun studerer foto på fotofagskolen i Trondheim og har en blogg på http://anettefoto.blogg.no
Massevis av bilder fra India og generelt sett kule bilder :)

Her er et bilde av meg om kvelden i India.. Bilde er da tatt av Anette


Når jeg er på saken med å linke videre til andre blogger, har min far også kommet seg inn i det her med blogging..
Han har en blogg nå på http://sveinnyhus.blogspot.com/ som både skal være reklame for hans "show" og ellers personlige saker og profersjonelle tips.. Masse tøft.. I tillegg er han en superkul tegner, så det i seg selv bør være grunn nok til å sjekke ut.

Jeg fant også noen bilder av no' teksturer jeg planla å legge ut for et par uker siden..
Dette er da noen modeller jeg har teksturert i vår store semesteroppgave (som forøvrig er på god vei).







Fuglen og steinen var litt bom i og med at de her fungerer med 100% illumination, men at vi i den ferdige renderen kommer til å gå for mye mer shading og skygger

Jau.. Det var nå det for denne gang!

Inntil videre...
Simon


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar