søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Bloggen lever fortsatt!

Skrevet den 04.jan.2008  i den gamle powerbloggen

Ja, det er sant som det er sagt.. På tross av at jeg ikke har skrevet et eneste innlegg i jula, lever fortsatt bloggen! Tenkte å puste litt liv i den gamle bloggen nå som skolen snart starter og alt.

Først de obligatoriske gratulasjonene og sånt:
God jul, godt nyttår, takk for deg gamle året og lykke til med det nye. Blir spennende å komme tilbake igjen å se alle osv. osv. etc. etc.

Så.. I denne jula hadde jeg en plan om at jeg skulle få gjort unna masse arbeid, men det gikk ikke helt etter planen ettersom det var for mange fristelser etter juleaften (i form av gaver, that is). Fikk meg likevel til å kikke litt på rigging av en karakter og noe, men etter en dag med mye frustrasjon gikk jeg over til å knote litt på Zbrush istedet.

Kan forøvrig nevne at Zbrush har blitt min nye venn (nest etter ambient occlusion, altså). Har laga meg et hode nå på morgenen som jeg velger å legge inn her (for å få unnagjort det obligatoriske bildet per post). Laga med ZSpheres og den slags. Forøvrig første gangen jeg fikk til et øre som ikke ser ut som en søppeldynge (venstre øyet også, forøvrig).

zbrushMann

PS: Han ser litt sur ut, men det har ingenting med virkeligheten å gjøre...

PPS: http://catonakeyboard.ytmnd.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar