søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Simon er ferdig! (siste dag av juleprosjektet)

 Skrevet den 19.des.2007  i den gamle powerbloggen

Så er dagen her da skolen slutter for året og alt. Det var også framføring av alle juleprosjektene. Mye spennende arbeider! Hadde ikke fått sett vår gruppes ferdige produkt før nå heller. Det ble ordentlig tøft (jeg må si jeg var litt redd på forhånd). Ellers ble det litt mye av det gode mot lunsjen.. Såå.. Jeg tok meg en litt tidlig juleferie.

Jeg vil gjerne få takke alle i gruppe 8 på juleprosjektet. Det var en glede å jobbe med dere! Dette bildet av en rose er tilegnet dere
ocd_rose

God jul og alt sånn til alle sammen, forresten. Fordi min flukt var såpass diskré var det ganske få jeg fikk ønsket god jul til. Til dere som ble ønsket god jul: hopp over neste setning. Til dere som ikke ble ønsket god jul: God jul!

Fant forøvrig også ut at jeg skal lage meg en robot! Ettersom mine rigge-ferdigheter er heller magre. Har en skisse til kordan det kan bli seende ut.
Robot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar