søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Bloggen lever igjen!





Skrevet den 04.feb.2007  i den gamle powerbloggen

alive

Etter en lang og mørk tid er bloggen tilbake! Etter 4 intense uker karakteranimasjon er det endelig rom for andre ting (som dynamics og lowpoly-jobbing! Yay!). Hadde store planer om å laste opp det ferdige karakteranimasjonsproduktet her og nå, men youtube er ondskapsfulle når det kom til videokvaliteten (med mindre du mener det er relativt snilt å sette ned filmen til 0.2 bilder i sekundet). Så det får vente, men ikke lenge!

ADVARSEL! HER FØLGER PERSONLIG SVADA. OM DU VENTER DEG NOE INTERESSANT OG/ELLER INFORMATIVT, BURDE DU STOPPE Å LESE AKKURAT HER ->.<-

Så. Vel. Ja. Mesteparten av dagene går med til jobbing på skole. Nå som jeg ikke har mattekurs på kveldene eller lignende får jeg forundelig mye tid i uka. Så det er nå så! Her om dagen hadde jeg ordentlig idetørke. Det var riktig leit, men jeg innbiller meg at det er noe som vil gå over. Det var det også forsåvidt. Nå kommer jeg på nye ting fortløpende. Jey..

F.eks. tenk om du hadde hatt en blyantspisser som drev en lommelykt! Så kan du spisse dine blyanter i mørket for å se! To fluer i en smekk. Jaha, ja. Der ser dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar