søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Prosjekt søppel! Og annet skrot...!

Skrevet den 01.apr.2008  i den gamle powerbloggen

Den siste tiden her på skolen har jeg jobba masse med et nytt prosjekt! Noen folk på NITH i Oslo har planer om å lage et dataspill om no' søppelsorteringsgreier. Så fikk vår klasse muligheten til å hjelpe dem på den grafiske siden. Yey...

At jeg skriver om det er egentlig bare et dårlig påskudd for at jeg kan poste no'n skrytebilder fra prosjektet. Dere får leve med det...

previzsimprops

Mm.. Props... Tingen i midten med antenne på er en Shrink-o-matic.. Bare så det er på det rene.

wipbackalley

Det var no' sånn her det skulle se ut.. Riktignok et veldig tidlig screenshot. Mesteparten har blitt mye kulere. Mannen i forgrunnen er forresten Professor Jukk (navnet kom av en litt uheldig animasjonssekvens).

Puh.. Så da var det overstått. Er egentlig ikke ferdig med prosjektet. Har massevis av teksturer som jeg burde ha lagd i dette øyeblikk, men istedet klarer jeg å suse bort tiden min på alt mulig annet (så fort jeg blir ferdig med dette innlegget må jeg enten fortsette å jobbe eller finne meg no' annet jeg kan fordrive tiden med.. Hmm...).

Fikk forresten kjøpt meg Prey (et noenlunde tuft spill for dere som ikke interesserer dere for sånt no') til 5 dollar. Yay! Jeg følte meg veldig flink som kjøpte noe så billig. Det er nesten som jeg har tjent penger.. Mm... Penger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar