søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: if ($vinterferie) { kulhet++; }

 Skrevet den 16.feb.2008  i den gamle powerbloggen

Ja nu er det vinterferie!

Det får en si. Tenkte å holde bloggen i live ved å poste min animasjonsoppgave (som var ferdig for to uker siden, men som jeg av latskap ikke har giddi å legge ut på bloggen). Så.. Ja.. Her er link: http://www.dump.no/files/712afac43968/AnimasjonLiten.mov

Forøvrig tenkte jeg også å poste en litt hurtig sculpt fra Zbrush i og med at jeg posta en fra forrige ferie. Tenkte liksom at noen kanskje hadde en eller annen interesse av å se progresjonen i Zbrush på hobbybasis (sitter sånn ca. litt om dagen). Nå hadde det seg slik at jeg etter en halvtime klarte å fryse hele programmet, men jeg fikk heldigvis tatt meg en printscreen (riktignok med draw-ikonet slengt over hele figuren). Poster det likevel!!!

zbrush30msculptvf

PS: Siste uka gikk forøvrig ut på å lære MEL (programmeringsspråk i Maya, that is). Derav tittelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar