Skrevet den 08.nov.2009 i den gamle powerbloggen
Hei igjen!
Siden sist har jeg prøvd å gjøre meg ferdig med alt
konseptarbeid til Bulletboy-prosjektet. Det involverte en litt mer
polert og bestemt versjon av vår helt (samt hans våpen!), en plantegning
av den onde roboten (som fra nå av heter Golem 2) og no' form for
konsept på environment.
Brukte anledningen til å øve meg litt ekstra i Photoshop også :)
Først ut har vi nå vår helt:
litt mer highres som ikke dreper bildet
Også environmentet:
litt mer highres som ikke dreper bildet
Det
får bare være at bildet er såpass kjedelig, men jeg hadde muuuligens
planer om å gjøre det til en base for no' mattepainting om det er slik
det ender opp senere..
Samt no' form for plantegning av robot:
litt mer highres som ikke dreper bildet
Da
sistnevnte mest er for min egen del når modelleringa kommer, tok jeg
meg friheten til å fylle den med notater og stæsj! Samt bruke fancy
blueprint-farger. O' ye!
Så.. Da var konsept-delen ferdig for
denne gang. Neste steg blir å ta noen runder til på storyboardet og å
starte med animatic. Jeg får forhåpentligvis kommer littegranne igang
med det i den nærmeste fremtid.
Inntil videre..
Simon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar