søndag 5. februar 2012

De eldre innlegg: Testrendring!

 Skrevet den 15.mai.2008  i den gamle powerbloggen

Tjuhu. Kjapp post!

Starta litt med rendring idag (i og med at det ikke er alt for mye tid igjen, liksom). Her er testrender og layers fra photoshop og maya (hvis noen skulle lure!). Har tenkt å gå for noe lignende på den ferdige renderen. Forøvrig er jeg klar over at gresset ser "firkanta" ut og at jeg ikke kjører ut noe reflection pass.. Det blir fiksa med tiden! Rendrer ut alle lagene på rundt to og et halvt minutt.. Så da får jeg si meg fornøyd på den fronten.

Dette er også første forsøk på å lage noe havlignende.. Yey. Er usikker på hvorvidt det kommer til å passe inn i det ferdige produkt, men foreløpig fungerer det som bakgrunn.

Uansett..

testrenderwalktr

Okei. Alt for denne gang! Satt akkurat på vår nye renderfarm (som går under navnet "Render-jack"). Så snart blir det fryd og fine farger..

PS: Ja, jeg tenkte å sette opp shadow rays på hovedlyset også..

PPS: Ser at bildet er for stort for siden (og den der miniatyrbilde-saken funka ikke nå :( så for å få den hele og fulle gleden må det lastes ned!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar