mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Søppel fra øverste hylle!

Skrevet den 25.aug.2009  i den gamle powerbloggen  

Ugh.. Jeg må innrømme at jeg hadde trodd jeg skulle ha bittelitt mer energi til overs etter jobben var over. Der tok jeg skammelig feil. Jobben er riktignok ellers meget gøy. Det er nå bra.

Nok personlig vissvass!

Jeg tenkte å poste alt mulig småtteri jeg jobba med i sommer. Nå er liksom sommeren på vei ut, så da må jeg nesten legge det ut nå hvis det noen sinne skal bli lagt ut.

jeg har forøvrig jobba på no'n mislykkede 3d-prosjeksjoner og sculpts som jeg ikke gidder å legge ut. Bare så det er nevnt... Alle bildene er alt fra 5-minutters skisser til 1-times skisser, skulle jeg tro!


Det siste bildet var forøvrig mitt forsøk på å lage funky character-portrait til min karakter i Neverwinter Nights (Fighter/Dwarwen Defender, that is!).

Også blir det vel noe skissegreier idag også!

Her er no'n skisser fra leiligheten!

(highrezzz: http://i27.tinypic.com/ac3g5z.png)


... Og noen fra jobb.. Når hodet må roe seg ned...
Blurra ut noen skisser og skriblerier til forskjellige prosjekter. Vil jo nødig røpe noe!!!
(fun fact: De lilla prikkene oppi høyre hjørne er mitt mislykkede forsøk på å male med druesaft)


(highrezbzbzb: http://i25.tinypic.com/2rh8jdt.png)

O' ye!

Sannsynligheten for at jeg får kommet igang med noen kule og nye personlige prosjekter i den nærmeste fremtid, er relativt små, men jeg håper nå jeg får starta på et eller annet snart!

Sist, men ikke minst:
Et vakkert bilde av meg selv med nystjålne 3d-briller og tversoversløyfe.. Fra midt på sommeren.
Jeg synes jeg ser ut som en fyr som kan store og lille gangetabellen både forlengs og baklengs!

simon


Inntil videre..
Simon

PS:
Jeg hadde forøvrig et godt poeng med tittelen på innlegget og sånn, men jeg glemte deg underveis.. oh well..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar