Skrevet den 23.apr.2008 i den gamle powerbloggen
Jowza..
Igjen er jeg her. Masse jobbing siden sist, men ikke mye
kult resultat. Endelig begynner programmeringa å virke logisk. Yey! Det
opplever en ikke hver dag. Så fra nå av skal jeg få gjort litt ordentlig
arbeid på den fronten (må innrømme at det er flere kvelder jeg har vært
bra redd for at dette skulle være et umulig prosjekt eller lignende).
(En liten screen av de umenneskelighetene jeg blir servert på daglig basis..)
Også
har jeg blitt spurt flere ganger den siste tiden hvilken historie som
ligger bak karakteren jeg nå har jobba på (den med fire armer, that is).
Vel.. Svaret er at historien ikke er på plass enda....!!!!
Før
dere varmer opp flammekasterne må jeg få sagt at dette er fordi jeg ikke
vet hva jeg kan få lagd ut av dette prosjektet enda. Jeg er fortsatt
usikker på hvorvidt XNA er godt egnet til store utendørsscener eller om
det funker bedre i et klaustrofobisk hulekompleks! Er også usikker på
hvordan alt vil funke gameplaymessig (om det kommer til å funke bedre
som et platformspill eller eventyr eller action-skytespill). På grunn av
dette har jeg ikke lyst til å låse karakteren min i en historie som
senere kommer til å passe dårlig med sjangeren. Det høres kanskje ut som
en dårlig unnskyldning (og det er det vel også forsåvidt), men jeg
lover at jeg skal komme med en passende historie så snart jeg har hele
settingen klar (det burde skje ganske snart).
Kommer nok snart med heftig animasjons-oppdatering, men jeg sparer det til imorgen eller noe.. Yeah!
Forøvrig:
Min Necromancer "Manlady"!
PS: It's a woman!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar