mandag 13. februar 2012

De eldre innlegg: Simon har blitt en muldvarp..! (og han har laget littegrann stæsj også)

Skrevet den 26.jan.2010  i den gamle powerbloggen 

I disse dager føler jeg meg nesten mer som muldvarp enn som menneske. Jeg er i pakka inn i alle mulige klesplagg når jeg er ute, men stort sett holder jeg meg inne (godt pakket inn i enten dyne, teppe eller mer klær, der og). I tillegg er jeg fortsatt syk, men dog bedre enn det jeg var for et par uker siden. Å puste føltes som om jeg brukte en snorkel med vann i og jeg fikk stadig nye hostekuler som først tømte lungene for luft for så å snurpe igjen halsen til pusting ble vrient ;(


(Simon på en god dag)

Men nok klaging for idag!

Jeg har ikke vært så superproduktiv på kveldstid så langt i år, men jeg fikk mannet meg opp til å komme opp med en modell til Bullet boy's mektige gevær her forrige helg!
Her er en gif-spin! (jeg tror jeg har brukt samtlige nuub-triks forutenom lens flares her!)



Tenkte å ikke gå sånn superheavy på detaljnivået for heller å få en skikkerlig tekstur på det istedet.

Ellers kommer noen tegninger og småskisser fra den siste tiden!




Mesteparten er skisser og tester som har tatt opptil en halvtime eller så. Når jeg er frisk og rask hadde det vært gøy å fått til noen ordentlige bilder i tillegg til å ta igjen det tapte på Bullet Boy.. Så da kommer forhåpentligvis neste oppdatering raskere!

Inntil videre..
Simon







Hmm... Er ikke helt sikker på hvorfor jeg trakk inn det der med Muldvarpene egentlig.. Det virket som en god ide i utgangspunktet, men så har jeg vel egentlig ikke så mye mer å relatere dem til enn meg selv om nærmest bor under jorda i disse dager.. Men de er jo ganske kule, da...
Euhhm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar