søndag 9. september 2012

Ajour!

Woop, i helga ble jeg 24 år og ellers klarte jeg sånn å oppdatere meg på alt jeg hadde hengende over skuldrene i et realt skippertak nå på søndagen. Det var deilig.

Da belønte jeg meg selv med et par timer tegnetid bare for min egen del :)
Jeg har vært litt Guild Wars 2-frelst de to siste ukene, så det bærer kanskje litt preget av det.

Først ut er en fyr i no' random rustning. Fordi fyr i random rustning er awesome.. Eller lett å falle tilbake på om jeg ikke har noen annen plan.


Jeg fikk meg også til å lage progress-gif! (som forøvrig er flippa, men ellers lik!)


 Oog ellers fikk jeg litt dårlig samvittighet for at jeg valgte å lage "tøff barsking i rustning" når jeg hadde muligheten til å tegne hva som helst, så jeg tenkte litt fan art av min nåværende karakter i Guild Wars 2 ville vært appropriate.



Den heter Sabtupp etter familiens egen hund.. Som i et øyeblikk av villskap egentlig ikke er så langt unna den her.

Anyway, progress gif på denne og!

 

Inntil videre..
Simon

PS: faren min tegna og hang det her på speilet på bursdagsmorgenen. Det var koselig å våkne opp til :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar